Opdatering af nyhed, 2016: navne, visse fremgangsmåder og eksekveringer, kan være ændrede, vi har lavet ny software – ring gerne og hør eller send en mail
Vores produkt, LM12 ProductStorage, giver dig mulighed for at vedligeholde, administrere, distribuere og flytte et ubegrænset antal produkter du har på lagerhylder eksternt.
Du kan booke produkter forud for at sikre tilgængelighed. Tilføje et ubegrænset antal produkter til et ubegrænset antal grupper som kan håndteres og bookes af et ubegrænset antal brugere du opretter og giver adgang.
Du har den fulde kontrol over bookinger af hvilket som helst produkt med et integreret status modul. Dette giver dig mulighed for at administrere brugeres adgang til de enkelte produkter. Fra menuen i hver gruppe kan du se hvem der har booket hvad, afvise bookinger, sende emails til og slette bookinger, altsammen for at sikre, at den rigtige vare går til den rette udstilling, begivenhed eller det rette showroom.
Når et emne er booket, sender systemet en e-mail til:
- administratoren af systemet
- brugeren, der booker det specifikke produkt
- LM12 for korrekt fysisk håndtering af produkter, opfølgninger, back-up og sikring i øvrigt på enhver tænkelig måde.
Alle bookinger er forsynet med et unikt id-nummer, dette id følger naturligvis de e-mails der bliver sendt, altsammen igen for at sikre, at enhver booking er let at finde og følge.
Når du er logget på systemet, udfyldes din booking-formular automatisk og du kan redigere disse oplysninger til enhver tid. Et i forvejen afkrydset felt sikrer en opdatering på din konto-informationer såfremt du ikke fravælger det.
Har du spørgsmål til systemet, er du velkommen til at kontakte os.